Oplossing
Tevreden klanten die graag terugkomen of het product of de dienst aanbevelen bij anderen, dat is waar het om draait. Op basis van visueel denken, strategisch tekenen en co creatie (sessies) gaan we samen de klantreis (customer journey map) voor verschillende producten en diensten in kaart brengen. We kijken naar de eerste kennismaking tot en met de nazorg. Welke touchpoints komt de klant tegen en hoe kunnen we met al die informatie de dienstverlening, het productaanbod en communicatiemiddelen verbeteren.
Resultaat
Een helder visueel beeld van de verschillende fases die de klant doormaakt als ze in contact komt met de organisatie, de bijbehorende processen en taken van medewerkers. Medewerkers worden zich meer bewust van hun taken en werkzaamheden, krijgen inzicht in elkaars werk, en daarmee veelal meer begrip voor ieder zijn bijdrage aan de organisatie. Ik zorg voor het grote plaatje en laat zien hoe het nu gaat, we bepalen de gewenste situatie en formuleren de verbeterpunten. Alles op basis van visualisatie, strategisch tekenen, visueel denken en – werken.
Opdrachtgever aan het woord
Lopend project.
Raymond de Vries I Eigenaar
Excellent Finance
Het is ons doel financiële rust en vrijheid voor jou te creëren om zo kalmte te scheppen in je verdere leven en een sterk fundament te leggen. Geen financieel gedoe meer, maar wel je doelen bereiken. Wij werken helder en gestructureerd met een duidelijk stappenplan. Geven we je een duidelijke financiële routekaart, 24/7 inzicht via je online dashboard en coachen we je proactief tijdens de route langs je mijlpalen naar je doel.
Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent I www.excellentfinance.nl
