Oplossing
Processen verbeteren doe je niet alleen, maar met alle betrokkenen. Efficiency is belangrijk, maar net zo belangrijk is de beleving van de klant. Hoe ervaart de klant de dienstverlening en bijbehorende processen? Ik werk in een sprint, dat wil zeggen ik faciliteer korte, snelle en (visuele) interactieve teamsessies. Daarin analyseren we samen het specifieke proces en maken dit visueel, hoe gaat het nu, en wat is wenselijk(er). Tegelijkertijd kijken we door de ‘ogen van de klant’. We brengen de klantreis in kaart en maken deze visueel en bepalen de verbeterpunten.
Resultaat
Processen die niet alleen efficiënt zijn maar waarbij tevens de klantbeleving optimaal is. Dit laatste is van cruciaal belang in een continu veranderende markt en de steeds hogere eisen van de klant. Door visueel te denken, werken en strategisch te tekenen creëer ik een creatieve mindset. We krijgen nieuwe inzichten en perspectieven en gaan verborgen oplossingen of verbeterpunten zien. We creëren nieuwe business, optimaliseren diensten of productaanbod. Waar nodig zorg ik voor een (proces)visualisatie in de vorm van nader te bepalen communicatie middelen en tools.
Opdrachtgever aan het woord
Lopend project.
Raymond de Vries I Eigenaar
Excellent Finance
Het is ons doel financiële rust en vrijheid voor jou te creëren om zo kalmte te scheppen in je verdere leven en een sterk fundament te leggen. Geen financieel gedoe meer, maar wel je doelen bereiken. Wij werken helder en gestructureerd met een duidelijk stappenplan. Geven we je een duidelijke financiële routekaart, 24/7 inzicht via je online dashboard en coachen we je proactief tijdens de route langs je mijlpalen naar je doel.
Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent I www.excellentfinance.nl